Posted on / by / in Noticies CJV

TALLER VIOLÈNCIA MASCLISTA 2.0

Des de l´àrea d´Igualtat i LGTBI del Consell de la Joventut de València, finalitzem el cicle de tallers en “Qüestions de gènere” amb un taller dirigit a associacions o col·lectius de joves de la ciutat de València, aquesta vegada per a treballar al voltant de “Violència masclista 2.0 ” El taller s’impartirà el pròxim 16 de maig de 2016, a les 18:30en la seu del CJV.

Continguts:

– La violència masclista:

o Definició

o tipus de violències

o Les relacions asimètriques

-La violència masclista 2.0:

o Els perills de les noves tecnologies

o La intimitat virtual

o Formes de protegir-nos

Objectius:

– Aprofundir en la definició de violència masclista, facilitant el seu enteniment i visibilizando la seua magnitud i complexitat.

– Treballar la detecció i reconeixement dels diferents tipus de violència masclista que poden donar-se (física, psicològica/emocional i sexual).

– Reconèixer les diferents formes d’exercir violència a través de les noves tecnologies.

– Diferenciar entre intimitat virtual i intimitat real, aprofundint en els perills de l’efecte de la pantalla en aquesta intimitat i facilitant formes de protecció.

INSCRIPCIONS